En färgglad orm på pyssel-listan


Idag har jag, Olivia och min lillasyster Josefine varit på Panduro, älskar och hatar den affären. Jag älskar den för att det finns så mycket jag vill ha där, alla fina papper, pärlor i alla dess färger, fina små klistermärken och allt pyssel som man kan göra! Jag hatar den just för att jag vill ha allt och nu när man har en liten lill-loppa har man varken tid eller pengar att shoppa loss där inne. Men denna fina orm tänkte jag att jag ska skriva upp på min "pyssel-lista", en lista på allt pyssel jag vill göra! Tänkte göra en sådan till Olivia som hon kan ha i sitt rum sen när vi flyttar till huset. Lite fick jag dock med mig ut från panduro, funderar på att ta upp min lilla smyckesverkstad igen så blev lite basgrejor till den.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar också Panduro, det finns så mycket fint. Den där ormen var riktigt söt och rolig för de små, har inte sett den här ännu :(

2011-08-29 @ 20:08:00
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack tack! Hoppas han gillar dem bara;-)



Vilken fin blogg du har! Och vilken otroligt söt liten dotter!;-)

2011-08-29 @ 21:42:38
URL: http://spetsochbetong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0