Guld i öronen

Idag är det sommar igen, solen skiner från en klarblå himmel utanför fönsterna! så härligt! Idag ska jag, Olivia och mamma på en loppis, den loppisen som vi försökte gå till i måndags men då de hade skrivit fel öppetider på nätet. Så idag hoppas vi på att tiderna på nätet stämmer, så vi slipper stå i fönsterna och spana in! Det är en teater här i stan ska stänga, så de ska ha en stor loppis där de säljer ut allting. Jag ville först bara passa på att visa mina örhängen som jag fyndade igår på nostaligladan, tycker de är så snygga! Nej nu ska vi ut i solen och sommaren, hoppas ni alla får en härlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Örhängena var jättefina. Hoppas att ni får en fin dag. Vi har varmt, men ingen sol i dag.

2011-08-27 @ 09:31:50
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Milliez - 24år & Gravid med fyran

tack! jo den är himla söt tycker jag med :)

Hoppas att du får en fin lördag. Kramar

2011-08-27 @ 10:32:21
URL: http://milliez.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0