....hängde och slängde i en gardin...


Loppisen var stängd!! Efter att vi hade ryckt i alla dörrar och försökt få fram något nr till Arbis, som verkar vara omöjligt, så kom det en man ut från huset. Genast sprang jag fram och frågade vart loppisen var, det visade sig då att de hade skrivit fel på nätet och de höll nu på att plocka ihop allt. Men i helgen ska de ha loppisen igen, så får sikta på att ta mig dit då istället. Riktigt retligt när jag var så loppis-sugen!
Så istället satte sig jag och Frida på ett fika och pratade bort nästan två timmar i vad som kändes som ett nafs, härligt med sådana stunder!! Så istället för att få visa upp något loppisfynd, så hittade jag en gardin som jag hemskt gärna vill ha i vårt hus på vägen hem. Det är så svårt att ta genom fönster, men hoppas ni ser lite. Tycker den är så fin och charmig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0