Fjärilar i öronen



Vad varmt det har varit idag! Det var fortfarande 27 grader ute vid sju nu ikväll, härligt men lite för varmt när man har en liten tjej som konstant är varm! Vi gav oss iallafall ut vid fem tiden på eftermiddagen ihop om att det hade blivit något svalare, men så fel vi hade! Jag hade lite ärenden på stan jag skulle göra och i affärerna var det istället jätte kallt, som tur var har jag i princip alltid tröja med mig till mig och en filt med till Olivia.

Jag hittade dock lite mer än vad jag hade tänkte mig, som det så ofta blir. Örhängena var inte tänka att de skulle följa med hem, men de kostade bara 40 kronor på rean så jag kunde inte motstå dem! På Lindex har de ta 2 betala för 1, så två söta bodys och strumpor till Olivia hittade jag där. Sen så köpte jag, detta var mitt huvudsyfte med shoppingrundan, ett bh utan band! Sådan som bara består av två kupor med ett knäppe i mellan, ska ha den under klänningen på bröllopet som vi ska på på lördag. Ska bli mycket spännande att testa den sen!

 


en body för 25 spänn, ja tack!


Söta strumpor att ha på fossingarna


bh utan band, ska bli mycket spännande!

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) vilka söta plagg och och fjärilar!

2011-07-27 @ 22:28:06
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: evelina

Otroligt söta bodisar. =)Lindex eller?

2011-07-27 @ 23:07:08
URL: http://blandblommorochrutor.blogg.se/
Postat av: cecilia

Tjohoo! Älska Freebra, är den absolut bästa bh'n jag har! Och vilka söta örhängen, säg till mig när du tröttnat på dom ;) Vi kanske hinner med några secondhand butiker i gbg på måndag? Jossan får i uppdrag att söka av området i förväg!

Puss och kram!

2011-07-28 @ 14:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0