Mysdag i Åby

Jag har just tittat på "allsång på skansen"! För mig är det programmet ljusa sommarkvällar hemma hos mamma och pappa när jag var yngre, så man blir så härligt glad när man ser programmet och framförallt när man hör låten "stockholm i mitt hjärta", då ler man sådär fånigt rakt ut i luften!
Idag har vi haft en mysdag ute i Åby, hos Alexandra med hennes två små kottar och även Jonna var där med sin lilla kotte! Först gick vi och tittade på vårt hus som håller på att byggas och som jag stolt fick visa upp, sen ner och käka lunch och ha lite härligt kaos!


här var det hus på gång!


smarrig lunch och sen en ännu smarrigare efterrätt, jordgubbar, glass och vaniljsås! något jag rekomenderar starkt!


härligt kaos!


lite trapphäng fanns det även tid med innan vi for hem!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åhhh vad mysigt det var!! Längtar såååå till nästa gång! Puss till er, de allra bästa tjejerna!!

2011-07-05 @ 21:49:25
Postat av: Alex

Åhh! Älskar när du börjat blogga igen! Huset var magnefikt, bra val där! ...härliga bilder..haha full aktivitet hela "play-daten" liksom! Mysigt kort där alla (förutom fotografen) är med...!

2011-07-05 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0