Rosa jacka till lill-loppan

Idag har jag och olivia tagit en tur till Eriks hjälpen, perfekt dag att gå dit på med vagn! Det var inte alls lika mycket folk som det brukar vara på lördagar. Så vi strosade runt där och tittade på alla gamla möbler, eller ja tittade på möbler och Olivia tittade och åt på sina leksaker i vagnen! Jag hittade två små plagg till Olivia och silverbricka som jag tänkte lägga muffins på på dopfikat!


Hittade en fin rosa jacka för 35 spänn, blir perfekt i höst!


Dessa byxor kostade 20 kronor och vem vill inte ha byxor med smultron på?!



Silverbrickor för 20 spänn!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Svar: Tack så mycket! :)

2011-07-06 @ 21:37:11
URL: http://katarinahedman.blogg.se/
Postat av: Alex

Nice!! Säg "hej" till Olivia från hennes favvo-Alex!

2011-07-06 @ 21:58:52
Postat av: Jonna

Jag vill också ha byxor med smultron på! Kram på er!!

2011-07-06 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0