Som pricket över i:et

Nu är ja hemma efter en lång men mysig dag med släkten! Först var det konfirmation ute i sankt Annas Kyrka, sen hem till familjen och äta gott och umgås och sen så for vi ner till farfars hus, mest bara gick omkring där och spanade ut över havet! Mycket mysig dag! Outfiten gick i rosa och vit och som pricken över i:et och för att det inte skulle bli allt för ljus så hade jag mitt rosa skärp som jag hittade på Eriks hjälpen för en tia, det kallar jag fynd!


Kjolen kommer från Gina tricot och tröjan köpte jag i veckan på Joy


mitt finfina rosa skärp!

Kommentarer
Postat av: Alex!

Hihi! Fint rö!!! Underbar Blogg! Lycka till!!

2011-07-04 @ 14:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0