Basker på!



Jag lyckades peppa mig så pass att vi kom ut på vår förmiddagspromenad trots de låga och gråa molnen. Det är ju alltid så skönt när man väl kommer ut, men vissa dagar är det ju extra skönt att bara vara inne! Det blev basker på idag, härligt! Tycker det är så fint med basker och så smidigt, bara att trycka ner den på sitt otvättade hår och gå ut! Den blev i promenad bland alla gula löv och en sväng in på biblioteket och lånade lite böcker om barnmat. Mitt stora dilemma nu förtiden, ja vet det är bara att ta lite av vår mat och mixtra den.  Men det blir aldrig gott när jag gör det, den blir smaklöst, konstig konsistens, nej fy jag måste läsa lite och få liten inspiration hur jag kan krydda det! Så jag hoppas jag hittar lite bra recept i böckerna, ja och så blev det även en bok med massa smarriga brödrecept!


Min underbart vackra stad, Norrköping

Det var verkligen inte fullt med böcker om barnmat, hittade fyra och valde att låna två av dem!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vilken underbar bild på allen!! =) Hoppas att du hittar lite härlig inspiration till barnmaten!

2011-11-03 @ 18:49:08
URL: http://linnerika82.blogspot.com
Postat av: Tove

Åh, jag älskar trädbilden!

Vad duktig du är som gör egen mat. Jag köper bara färdig. Jämt!

...borde kanske bättra mig. Tipsa gärna om du hittar nåt bra!

Kram:)

2011-11-03 @ 18:56:27
URL: http://lovetove.se
Postat av: Emõke

Oj vilken vacker bild, den med höstlöven.

2011-11-03 @ 19:05:06
URL: http://prinsaroprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0