Efterlysning



Jag sitter uppkrupen i soffan, helt slut. Jag tror att det är någon kombination av hösten och att flytten närmars sig med stormsteg! Vilket såklart är jätte kul, men krävs lite jobb såklart! Jag tänkte göra en efterlysning här på bloggen och se om någon av Er kan hjälpa mig. Jag har fått lite porslin av min mormor, porslin som hon och min morfar fick när de gifte sig på 50-talet. Jag har de fem ovan, några djupa tallrikar och några assietter. Jag tycker serien är så fin och framförallt så är den så personlig för mig på grund av att jag förknippar den med mormor och morfar och min barndom eftersom vi alltid åt på dessa tallrikar när vi var små och sov över där. Men jag skulle vilja ha mer, speciellt måltidstallrikar. Men jag hittar det inte, ens inte på tradera där det annars säljs allt! Är det någon som sett dessa i någon affär, loppis eller på nätet någonstans?!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Servisen är jättefin, men har tyvärr inte sett den någonstans :(

Önskar er en fin dag. Kram

2011-11-17 @ 08:37:51
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Jannie

Den är verkligen superfin!

Min farfar har oxå lite av det porslinet hemma.

Så sött!

2011-11-18 @ 13:37:59
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0