Award

Jag har fått en Award från fina Sandra, tusen tack! Så här kommer de fem frågor som jag ska besvara och sen tänkte jag skicka vidare till 5 personer och jag har valt Tove, Therese, Linn, Monica och Jannie

1. Varför började du blogga?
Jag gillar att ta kort och skriva, så tror nog det var därför jag började. Sen tyckte jag att det var ett utmärkt sätt för vänner och släkt att få ta del av vår, och framförallt Olivias, dagar och utveckling!  Detso mer tiden går det som mer tycker jag att det är så skoj att hålla på och fixa med min blogg! Haha jag har blivit en riktigt "bloggnörd!" och så finns det ju så mycket fina "bloggvänner" som man bara måste hinna få tid och gå in och kika på vad som hänt i deras liv just idag!

2. Vilka bloggar följer du?
Oj, jag följer en hel del bloggar. Alla hinner jag inte in och kika på varje dag. Men några av mina favoriter är förutom de fem som jag valt att skicka vidare till är Sandra, Josefine och Ellinor.

3. Vilken är din favoritfärg?
Vilken knepig fråga. Jag älskar vitt för dess fräschet, men bara vitt blir ju stelt. Så då om jag lägger till lite turkost, plommonlilla eller varför inte limegrönt så gillar jag ju den färgen just för den fina kontrasten. Jag kan nog inte bara säga en färg, nej så tråkig är jag! Kontrasterna gör det, hur man kombinerar färgerna.

4. Vilken är din favoritfilm?
Jag är definitivt ingen som tittar på så mycket film och jag kommer definitiv aldrig ihåg vad de heter! Så jag säger nog pass på den frågan!

5. Vilket land/länder vill du besöka och varför?
haha jag är en sådan person som alla förundras över, jag är ingen restyp och har faktiskt ingen längtan till något annat land! "Jag trivs bäst här där jag kan sitta och lukta på blommorna"...! Men om jag måste välja något så väljer jag att besöka Paris eller Rom igen, finfina städer!

Kommentarer
Postat av: Tove

GULLE DEJ!



Vad glad jag blir! Superglad!



Ja, kolla upp babysim, det har varit en av veckans verkliga höjdpunkter, för både barn och föräldrar:)



Stora kramar till dig! ...så ska jag finurla på svar i morgon.... :D

2011-11-06 @ 23:46:16
URL: http://lovetove.se
Postat av: Linn

Åh, vad glad jag blir! Tack så mycket tjejen!!! =)

2011-11-07 @ 12:23:34
URL: http://linnerika82.blogspot.com
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

men hur go är inte du då ! vad kul att du gillar min blogg :) tusen tack ! Vilken härlig loppis ni hade hittat, älskar att gå på loppis men får gärna släpa dit min man som suckar och stönar ;) haha



kram och ha en fin måndagkväll !

2011-11-07 @ 20:08:43
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Thereses liv och vardag

Tack snälla du för att du skickade awarden till mig!! Kram

2011-11-07 @ 22:37:00
URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/
Postat av: Jannie

tusen tack snällaste sötaste du!

Nu blev jag allt bra mallig!

ska fixa den så fort jag hinner!KRAMAR

2011-11-08 @ 13:02:19
URL: http://ettforsoktilldagbok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0