Myshörna a lá IKEA

Nu när vår inflyttning i huset närmar sig med stormsteg så har vi börjat titta ännu mer på inredning och börjat planera lite hur vi vill ha det i huset. Det finns ju så mycket fin som man vill ha, sen är ju jag ett stort fan av secondhand och loppisjakt. Så jag brukar leta efter inspiration på nätet eller i affärerna och så går jag på loppisjakt! Var inne på Ikeas hemsida och hittade den fina rottingfåtölj som jag tyckte var så fin, helt otippat jag men jag fastnade för den. Tänk att få krypa upp i den med kuddar och läsa en härlig bok.

Idag har vi varit på öppna förskolan och på 7 månaders kontroll, lill-loppan fick godkänt! phu! Nej då, hon följer kurvorna nästan exakt och nu ska vi även införa ett matmål på kvällen, nu har hon ätigt gröt som sista måltid inför natten. Så nu blir det mer planering på både vår och lill-loppans mat!

Kommentarer
Postat av: Tove

Åh, vilken fin ny header du har! Jättefin! Har du gjort den själv?

Mysigt att inreda ett nytt hus. Jag och Christian flyttade ju ihop första gången när vi flyttade till vårt hus, plus allt från Christians stuga så vi hade tre uppsättningar av allt... Det räckte och blev över:)

Söt lill-loppa med prickig klänning!

2011-10-27 @ 21:28:38
URL: http://lovetove.se
Postat av: Emõke

Vilken söt dotter du har!! Hur gammal är hon? Jag har också en dotter som precis fyllt 1 år.

2011-10-27 @ 23:08:14
URL: http://prinsaroprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0