Tidningar på biblioteket


Igår var jag en sväng på biblioteket, lill-loppan fick stanna hem med pappa och så fick jag lite egen tid. Det behövs lite egentid för att man ska orka vara den pigga glad mamman resten av tiden! Jag gillar att hänga på biblioteket, det är så lugnt och så finns det så mycket böcker att bläddra i, jag gillar böcker men nu för tiden finns det inte alltid så mycket tid att läsa.  Men jag ska försöka läggan mig en halv timme tidigare och läsa lite, ja jag ska försöka iallafall det är ju så lätt att hänga sig kvar uppe lite för länge! Jag har aldrig tänkte på att man kan låna tidningar på biblioteket, tills igår. Kan ibland bli lite snål när jag ska köpa en tidning och den kostar en femtio lapp och på biblioteket får man låna alla tidningar förutom den senaste numret. Så ett tips om ni vill läsa tidningar men inte vill köpa alla, så gå till ert bibliotek! Hoppas ni alla haft en bra dag och ätigt en kanelbulle eller två!


Kommentarer
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

åh men vad smart ! har aldrig tänkt på att man kan gå dit och låna tidningar :) jag ska nog besöka biblioteket snart och hämta ut den där boken som man får gratis i samband med Alvas födsel :)

2011-10-04 @ 19:29:54
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Tove Ahlberg

Vad mysigt att hänga på biblioteket!!

Jag älskar böcker, och älskar att gå runt och bläddra i böcker, men hamnar mest i bokaffärer;) Jag lägger gärna pengar på böcker för det känns så förnuftigt på något sätt. Fånigt, jag är mycket snålare om det gäller ett klädesplagg:)



Det är ett nytt eget företag jag ska starta. Känns jättespännande!

Ha en fortsatt fin kväll!

2011-10-04 @ 22:00:23
URL: http://lovetove.nu
Postat av: Cissi

Jag tycker också om att läsa, i peroder men just nu har jag inte den ron men jag hoppas den snart är åter och då ska jag hugga in i "I stället för dig", tror jag :)

2011-10-05 @ 12:48:18
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Jessica & Alma

vill med hitta tid för att läsa. måste börja tänka ut hur jag ska lägga upp min vardag så jag hinner med såna guldkorn med!

2011-10-06 @ 17:21:19
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0