Ljusa jeans och Créme brulée

Morgonstund har guld i mun!

Måndagsmorgon, japp då kickar vi igång denna vecka med! Lyckades faktiskt gå och lägga mig hyfsat tidigt igår, ca tiotiden så idag känner jag mig pigg som den! Först blir det en förmiddagspromenad med lill-loppan i vagnen, eftermiddagen bjuder på stallet eller att hänga med min lillasyster en stund innan hon far tillbaks till götet och sen måste vi hinna tvätta med, finns inte mycket rent i garderoben nu!

Igår var vi ute hos mina föräldrar, en av deras hundar Ebba avgudar Olivia och hon följer henne vart hon är och släpper henne sällan med blicken, det är så gulligt! Olivia hade igår på sig sina nya ljusa jeans från H&M, lite mer baggyjenas och väldigt mjuka och sköna att ha på sig.

Min pappa och syster är en fena på att laga mumsig mat, så igår bjöds det bland annat på hel grillade kyckling och till efterrätt Créme brulée, det var så gott så jag fortfarande är mätt!

Lill-loppan i sina nya jeans och sin vapendragare Ebba.

mmm mums Créme brulée!


Kommentarer
Postat av: Linn

Tack så mycket! Min födelsedag blev jättefin! =)



Vad söt lilltjejen är i sina nya jeans. Gillar verkligen det blommiga "skärpet" till!

2011-10-31 @ 09:35:49
URL: http://linnerika82.blogspot.com
Postat av: fian- mamma till Alex

Ja visst är julen mysig. Å jag har redan köpt en tomte hihi ;-)



Söta bilder! Kram

2011-10-31 @ 12:49:35
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

ååh creme brulé, fy vad gott ! det måste jag verkligen göra någon dag snart :D kram !

2011-10-31 @ 18:39:27
URL: http://emmajosefine.com
Postat av: Thereses liv och vardag

De där jeansen är så fina, Molly hade likadana i somras men har växt ur dem nu. Creme brulé är ju bara såå gott! Vi hade tänkt göra det i lördags men sedan blev tiden lite knapp så det får vi spara till en annan gång.

Vad skönt att du kom i säng i tid, det planerar jag också att göra idag men vi får väl se hur det blir med den saken :) Just nu verkar jag ju fastna framför datorn istället... Kram!

2011-10-31 @ 21:50:17
URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0