Väskkoll


Nu sover lill-loppan i sin säng för natten, febern försvann över dagen men det rinner fortfarande från hennes lilla näsa. Hon har fått nässpray för små barn idag och täpptheten blir lite bättre efter det, vi får se nu hur det går i natt. Det gör ju så ont i en när man hör henne ligga och varje andetag låter så täppt. Men annars har hon varit på strålande humör idag, det är en tuff liten tjej vi har!

Min lilla svarta väska har gått sönder, den har jag alltid med mig när jag lämnar hemmet. Så min första tanke var "å nu får ja gå på stan och leta efter en ny väska!", men så kom jag på att ja har hur många väskor som helst i garderoben så jag borde titta där först. Och helt rätt, jag hade tre till svarta små väskor som jag tycker är fina och kan använda. Två av dem har jag aldrig använt, så då är det väll på tiden att jag gör det. Jag är nog ganska bra på att skänka bort kläder som jag inte använder, men väskor har jag väldigt svårt att göra mig av med. Man vet ju aldrig när man behöver en rosa, en röd, en grön, en guldig eller en svart väska och då behöver man ju även några att välja i mellan. Jaja alla har vi väll våra laster och väskor är väll kanske min...ja förutom alla mina loppis saker! Nej nu har klockan blivit på tok för mycket, sov gott alla!

Den här väskan får hänga på min axel ett tag nu, hittade den för säkert två år sen på MQ.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas att det går bra i natt och att hon mår bättre i morgon.

2011-10-12 @ 02:00:59
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Eva

Jag har använt de här engångsbehållarna med näsdroppar men märkte senast att det finns spray från 7 månader. Så mycket bättre!

2011-10-12 @ 10:23:26
URL: http://renaramagrekiskan.com
Postat av: Josefine - Mamma till Alva

hoppas att det går bra med lilltjejen, inte kul att vara sjuk ! Näsdroppar/nässpray är ju guld värt ibland :)

2011-10-12 @ 10:36:28
URL: http://emmajosefine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0