Lev idag

Idag fick jag reda på att en av mina närmaste vänners liv har tagit en drastisk vändning, bland de värsta som kan hände en familj har hänt och nu hoppas vi och ber till alla högre makter att historien ska sluta lyckligt. 

Att livet är så skört, det är något som man tyvärr så ofta glömmer bort. Det är så lätt att man fokusera på fel saker, allt som man borde göra istället för att vara glad över allt man har gjort. Jag ska från och med nu njuta av varenda ynka minut. Jag ska bli bättre på att visa mina vänner hur mycket de betyder för mig, säga det eller bara ge dem en extra kram ibland. Jag ska visa min familj vilket otroligt stöd de är för mig, att mina systrar alltid kommer ha ett eget rum i mitt hjärta. 

Jag ska sluta bry mig om mina två sista graviditetskilon, jag är ju snygg som jag är! Dålig hårdag, ja men kasta upp håret i en tofs och om jag själv inte tänker på mitt risiga hår så kommer ingen annan heller göra det! Jag ska sluta göra saker som "man borde", utan bara göra saker för att jag vill. Jag ska helt enkelt liva mitt liv som jag vill!

Jag ska varje dag titta in i min dotters blå ögon och bara vara med henne, inte tänka på massa annat. Jag ska varje dag visa min underbara sambo vad han betyder för mig, han är min värld. Jag ska varje dag överös vår dotter och min sambo med pussar så det blir alldeles blöta. Jag ska njuta av varje dag!


Kommentarer
Postat av: Mirre

Det är så sant som du skriver, man ska ta vara på det man har, när man tycker själv att alls känns motigt får man inse att det är småptatis mot vad andra kan ha det



Tack för raden hos mig =D, det var superduper vackert där, dit måste du åka ngn gång,

2011-09-08 @ 23:07:10
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Söt hon är på bilden

2011-09-08 @ 23:07:22
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så fint skrivet och tyvärr har man ibland svårt att här och nu och att ta vara på varje minut. Jag sänder tankar, kraft och tro till att allt blir bra för dem.

2011-09-09 @ 08:45:45
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Eva

Så hemskt, det är verkligen sant att vi ska vara glada för det vi har. Lyckan att ha ett friskt oc välmående barn till exempel. Igår kollade jag på Oprah och storgrät när det handlade om en liten pojke som plötsligt slutade leva och donerade sitt hjärta till en liten flicka som kunde räddas...



(såg din kommentar ang. Stellas fina tröja. Den är faktiskt hemstickad av hennes farmor)

2011-09-09 @ 08:52:33
URL: http://renaramagrekiskan.com
Postat av: Maria-mamma till andrea

Så rätt och fint skrivet!!! Gud så söt Olivia är , när bytte ni till sittdelen?



Kram

2011-09-09 @ 21:45:04
URL: http://mammatillandrea.wordpress.com
Postat av: Evelina - mamma till Lucas

Va roligt att du hittat till mig :) Välkommen tillbaka!



Vilken härlig bild på din sötnos :) kram

2011-09-11 @ 00:14:04
URL: http://evelina84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0