Tittutt

Vilken härlig förmiddag, vaknade utvilad vid åtta av att lill-loppan låg och pratade i sin säng. Upp och göra frukost till henne och efter att hon ätigt så åt jag en av de goda tekakorna jag bakade häromdagen, medan Olivia satt bredvid och åt på sin leksak! Sen så tränade jag lite medan lill-loppan titta på från soffan, duschade och sen somnade Olivia som en stock. Så nu sitter jag här med datorn och en mysig katt i knät, utvilad, tränad och nyduschad! Härligt! Idag har vi en hel del på schemat, först hundvakt, sen hem till min mormor och fika och sen tillbaks och vara hundvakt för att sedan hem och bada Olivia. Men först lite mys med vår lilla katt!


Kommentarer
Postat av: Sara - Blivande 3 barnsmamma

Vilken mysig och fin bild!



Tack! Jo nu börjar det bli spännande. Om hon kommer när jag tror är det faktiskt bara 26 dagar kvar. Annars 35.

Ja, lapptäcket är verkligen underbart!



Kramar!

2011-09-08 @ 14:27:09
URL: http://glamina.blogg.se/
Postat av: Sandra

Låter som att ni hade en riktigt mysig förmiddag i går. Önskar er en fin fredag. Kram

2011-09-09 @ 08:43:22
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0