I vårt badrum



Det blir ett sent "hej" idag här! Dels hade jag sovmorgon i morse då sambon tog lill-loppan på morgonen, jätte skönt men vips så har ju hela förmiddagen gått! Sen gick dagen i ett rasande tempo med allmänt pyssel, bus, promenad, storhandling och tvätt. Bland annat var jag ute i skogen på vår tomt och rotade i snön efter en pinne som jag kunde vida upp min blomma med. Jag blev riktigt nöjd så den fick stå som en färgklick i badrummet. I samma badrum har vi även satt upp steghyllan som vi beställde från Ellos. 
Tack Tack Tack  alla ni som tipsat och hjälpt oss i med hur vi ska få ordning på våra kvällar här hemma! Jag och sambon ska prata ihop oss och se vilken taktik vi ska försöka oss på! 


Kommentarer
Postat av: Thereses liv och vardag

Vilken fin hylla! En sådan skulle jag gärna ha här hemma, har bara ingen plats för den :( Tycker i alla fall att det ser jättefint ut med den i badrummet, bra förvaring är det också! Hoppas att det går lättare med Lill-loppans nattningar snart. Molly har också varit svår i perioder, ett tag var det bara vagnen som funkade. Någonstans tror jag att det handlar om att försöka vara konsekvent, det är ju inte så himla lätt att vara det när ens barn är helt ifrån sig, men ibland när Molly har varit hysterisk så har jag försökt tänka att det är för hennes egen skull i slutändan... Kram!!

2012-02-09 @ 22:46:11
URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/
Postat av: Monica

Fin hylla! Vi har en större fast i svart i vårt sovrum. Hoppas att ni får en mysig fredag :)

2012-02-10 @ 09:04:41
URL: http://mellanhimmelochmonica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmm, vi som är i badrumsfixartagen, den där hyllan såg ju riktigt fin ut... frågan är bara var vi ska få plats nu när vi vann byrån häromveckan!

Puss!

2012-02-10 @ 14:31:02
Postat av: Linn

Vilken fin hylla! Ellos har mycket fint. Jag brukar handla kläder till mig och lillen därifrån!

2012-02-10 @ 19:33:30
URL: http://linnerika82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0