Utmaning

Jag har fått en rolig utmaning av fina Therese, tack tack s åhemskt mycket!!


1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Oj tio år sen, det var ju evigheter sen! Men då gick jag på gymnasiet och läste samhäll. Jag stormtrivdes i skolan, hängde med mitt kompisgäng som hållit ihop sen dagis, hängde med min häst Leo i stallet och varje fredagskväll gick vi till utstället Otten här i stan! 

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Då gick jag i väntas tiden med en stor mage och bara njöt av att snart få  bli mamma

 

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
choklad i alla dess former, lakrits och nu är det ett extra stort begär efter salt lakrits, lant chips, godis över lag och glass

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
haha ja nu är det ju ett gäng barnsånger som man dagligen sjunger på!
jag är ju annars en sådan som tror att jag kan texterna, men sen så visar det sig ofta att jag sjunger lite fel! Men gyllene tider och så lite schalger dängor kan jag (tror ja!) texterna till!


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
Jag skulle vilja börja jobba ideelt, få hjälpa människor och djur i nöd.

Jobba mindre och istället njuta av familjen och vännerna mer och så läsa massor med kurser, både nödvändiga och icke nödvändiga!

 

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Sitter uppe för länge på kvällarna, stressar ibland för mycket, har väldigt lätt att handla mat som inte står på inköpslistan, pratar hög i telefonen i offentliga miljöer och så när jag lägger på inser jag hur tyst det är, tror ofta att dygnet har lite mer timmar än vad det har!

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Mysa med familjen, umgås med alla mina härliga vänner, pyssla, gå i second handaffärer och baka.


8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Riktig päls skulle jag aldrig ta på mig, ha på mig ett död djur nej tack! ormskins mönster skulle se helt fel ut på mig och likaså läder. Neonfärgade byxor skulle jag aldrig heller bära, inget för mig!


9) FEM FAVORITLEKSAKER?
oj detta var klurigt, min kamera och dator men sen så kommer jag inte på något mer! 

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UTMANINGEN:


Anna Emõke Cissi mrsjanuary Ellinor


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh vad roligt, den ska jag göra när jag kommer hem!

Ha en bra torsdag!

Kram kram

2012-02-02 @ 07:11:06
URL: http://anderssonlindstrom.se
Postat av: MrsJ

Kul:)

Ska svara på utmaningen ikväll när lillstjärnan har lagt sig.

Ha en fin dag!!

KRAM

2012-02-02 @ 07:18:29
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Postat av: Cissi

Tack vad snällt!

Jag fick denna utmaning för någon vecka sen, senast och jag funderar fortfarande på svaren haha ;)

2012-02-02 @ 09:13:14
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Emõke

Jätte rolig utmaning, tack för att du tänkte på mig :)

2012-02-02 @ 22:40:56
URL: http://prinsaroprinsessor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0