När det kommer till skor...



Jag är väldigt otjejig när det kommer till tre saker, ja om man nu drar alla tjejer över en och samma kam. För det första gäller det behandlingar, ansiktsbehandling och ja hela den spa grejen, jag har aldrig varit på någon sådan behandling och det kommer nog dröja tills jag lägger pengar på sånt. Men däremot kanske jag kommer gilla det när jag väl gör det.
Det andra gäller naglarna, lösnaglar japp jätte fint på andra men på men så skulle det bara se helfel ut och jag har nog aldrig ens tänkt tanken att jag vill ha fina naglar, lite nagelack fungerar perfekt.
Den sista saken är skor, jag köper ett par sen så sliter jag på dem tills de typ ramlar itur. Jag går bara in i skoaffärer när jag är i behov av skor och måste köpa skor. Men oftast sen när jag hittar några blir jag super nöjd med dem och har dem konstant.
Mina förra vinter/höst/kalla sommarkvällarskor hade jag på mig för några veckor sen och insåg då att det var hål mitt under skon i sulan. Jag har då använt dem i tre år så fort det inte varit snö på backen, så valuta för pengarna tycker jag allt jag fått. Men då var det ju bara att ge sig in i en skoaffär igen och så hittade jag mina favoriter som ser nästan exakt ut som de som nyss gick sönder, ja varför rucka på ett vinnande koncept?! Dessa fick följa med hem, 999 kronor på scorett och jag är supernöjd!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - mamma till Joline

SV: Ja, verkligen!! :)

Snygga skor!

2012-01-31 @ 19:51:24
URL: http://mammatillenflicka.blogg.se/
Postat av: Monica

Samma här! Inte mycket för tjejgrejer förutom shopping av kläder till mig och barnen. Skor nja, har svårt för att hitta skor som passar mina ankfötter/svullna anklar. Jag lägger hellre pengar på köksartiklar och sånt.

Naglarna gjorde jag till vårt bröllop sen la jag ner det..

Snygga skor!



Sv: jag är inte mycket för gröna fingrar heller och det är ett under att våra växter lever, men såg det i en blogg och fick inspiration.



Ha det gott!

2012-01-31 @ 20:33:45
URL: http://mellanhimmelochmonica.blogg.se/
Postat av: mrsjanuary

Samma här! Jag gillar visserligen behandlingar men unnar mig aldrig det. Däremot långa naglar och fixade så där piffigt är inte min grej. Fint på andra men ej på mig. LIte färg räcker bra. Kring skor resonerar jag som dig. Jag måste verkligen falla för ett par skor innan jag köper dem.

KRAM

2012-02-01 @ 20:00:23
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0