Blommor till höger och vänster



Idag har vi spenderat en del av dagen på Bilbäcks, en stor blomsterhandel strax utanför Norrköping. De har blommor, buskar, träd, vattenväxter, ja allt man kan vilja ha i sin trädgård hittar man här. 

Lill-loppan var sjävklart med, men var mest intresserad av att dra upp alla små lappar som satt i blommorna.

Vi hittade fina utemöbler, men att sitta i dem, nja ser ju sisådär sköna ut! 

Vi hittade en träd som var lite som en kupol, mycket mysigt att stå där under!

De har som sagt mängder med blommor, så jag hittade mycket som jag vill ha till vår trädgård sen när de blir lite ordning på den.

Bland annat ska jag då ha vita Löjtnanshjärtan, för dessa tycker jag är så fina!

Så efter att ha fått så mycket inspiration, åkte jag hem och planterade två Dahlior som jag fick av sambos mamma. Som ni ser har vi haft sol nästan hela dagen, ibland är det allt bra tur att de har fel på SMHI!

Kommentarer
Postat av: mrsjanuary

Verkar vara ett mysigt ställe.

Jag behöver ge mig ut på blomstershopping jag med. Men är mest i behov av blommor att ha inne.

Kram

2012-06-08 @ 21:06:30
URL: http://www.mrsjanuary.blogspot.com
Postat av: Sara

Vi har också planterat Dahlior & dem börjar komma nu men bara det gröna änsålänge :) Ha en fin kväll! Kram

2012-06-08 @ 21:13:12
URL: http://minibyme.blogg.se/
Postat av: ♥ En pojkmammas vardag ♥ Livet på torpet

Där skulle jag också vilja vara !! Här på byn hittar man inte mer än surfinor (i stort sett i alla fall). Men men, jag kanske inte ska "dra på" mig så mycket mer än heller, haha.

2012-06-08 @ 22:07:29
URL: http://www.elinteg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0