Goda klossar



Idag händer det inte mycket knop här. Olivia sover ju i vårt rum här uppe och i natt låg hon och vände och vred på sig en hel del, vilket gör att jag då vaknar konstant och "bara måste" titta till henne, så hon inte ligger i någon galen sovställning. Hemma sover hon ju nu i eget rum, så jag vet ju att hon klara sig. Men ja, på natten tänker man väll inte sina bästa tankar. Så jag är lagom sega här och efter lill-loppans och min promenad i morse då de blåste så mycket så jag trodde att vi aldrig skulle komma hem, blev jag helt slut! Så en seg dag helt enkelt, men så skönt att ha sådana dagar ibland! Så vi busar på golvet och när som helst borde resten av sällskapet som hållit till i backarna hela dagen vara tillbaks.
Man glömmer alltid något när man reser bort, vi glömde Olivias favorit leksak. Så igår gick jag och köpte en box med klossar till som vi idag lekt massor med! Perfekt och extra kul är det när man innan man försöker få i dem länge och väll testäter lite på klossarna! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, alla har vi våra segdagar... Funderar på att köpa såna klossar till Morris. Han har såna hos farmor och farfar och är jätteförtjust i dem!

2012-03-13 @ 20:31:54
URL: http://lovetove.se
Postat av: Miosliv - FOTO - FAMILJELIV. just nu: MÅNADENS BILD - var med du med!

SV: Det tycker jag, Photoshop är guld värt och såå kul! :D

2012-03-13 @ 21:08:09
URL: http://miosliv.blogg.se/
Postat av: Bottna master

Ohhhh va fint!

2012-03-13 @ 21:33:41
Postat av: Jos

Fint.

2012-03-13 @ 21:35:44
Postat av: Anna

Åh vad härligt´med en resa till Åre!

Ha en bra vecka!



Jo man njuter av dom få stunder som dom är så söta tillsammans. Det är ju annars bara mest tjafs, sån där härlig syskonkärlek haha!!

2012-03-14 @ 07:57:21
URL: http://anderssonlindstrom.se
Postat av: Renata

Tack du, det börjar sakta men säkert kännas lite bättre...



Så härligt att åka till Åre, måste vara jättefint! =)

2012-03-14 @ 11:39:08
URL: http://renatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0