Guldgruva

 
Secondhand affärer är enligt mig guldgruvor på många sätt, framföra allt när det gäller tidningar. Jag följer aldrig trender eller mode, tro mig jag vill stundtals vara en riktig "inne människa". Men jag kommer alltid en eller två säsonger. Sen så gillar ju jag allt gammalt, så redan där är det ju egentligen lite kört. 
Så iallafall tidningar kan man hitta för 2 kr/styck, det är ju kanske inte från i år eller ens från förra. Men vad spelar det för roll, perfekt att bläddra i, hitta inspiration och lämna till återvinningen eller skänka vidare.
 
 
När jag hittar något som jag tycker är fint, får en ide av eller inspireras av så river jag ut sidan och sätter in sidorna i min inspirationspärm. 

Kommentarer
Postat av: Elina

Det är helt perfekt och jag älskar verkligen din idé om pärmen :-) Hoppas ni får en trevlig fredag nu vännen, kraam!

2013-04-12 @ 12:40:10
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Monica

Skräp för somliga är skatt för andra. Jag tycker det är bara bra att man återvinner det som andra inte vill ha och gör om det till något snyggt. Önskar att jag hade mer tid till sånt, för att jag tycker sånt är roligt och intressant. Tycker att de du har gjort har varit super roligt att se och väldigt intressant.
Kram

2013-04-14 @ 08:34:49
URL: http://mellanhimmelochmonica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0