Stenar

 
Jag är ju väldigt ny med allt som hör trädgården till. Förra året var första året som hus-och trädgårdsägare men jag var ju högravid när sommaren kom så då blev det inte så mycket trädgårdsfix. Men nu istället så ligger jag där på knä och gräver så fort jag får en stund över! Men jag har mycket kvar att lära om blommor, i dagarna här lärde jag mig bland annat att stenar i rabatterna håller kvar värmen i jorden vilket växterna blir glada åt.
 
 
Så nu lägger jag stenar lite här och där mellan blommorna och fint blir det ju också med stenarnas gråa nyanser mot jorden svarta färg! 
 

Kommentarer
Postat av: Elina

SÅ fint, och det finns så mycket fint man kan göra i trädgården. Jag tycker för övrigt du verkar vara väldigt duktig :)

2013-06-20 @ 07:50:11
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Leona

Tycker du är jätteduktig.
Detta är vår första sommar som husägare men trädgård har vi haft nästan hela tiden, dock är den här mycket finare så vi får väl ta igen det till nästa år.

2013-06-20 @ 12:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0