Tillbaka till hemtrakterna

 

När vi var ute hos min ena farbror under midsommar helgen var vi nere i deras jordkällare, vi tittade på farmors keramik och där på en hylla låg denna kökskvarn. Vackra sak och lyckan blev totalt när jag fick den! Den är från min farmor och farfar och är gjorde i utkanten av det lilla samhäll som vi bor i! Så nu är den tillbaks i sina hemtrakter. Jag hade tänkt ha den på en hylla, men där gick inte att ha den där. Så nu får jag leta rätt på en ny plats i köket och så ska en lite växt sitta i den är planen.


Kommentarer
Postat av: Elina

Åh, det är ju så roligt med såna "fynd" och attans då att den inte gick att ha där du hade tänkt ha den. Å andra sidan var det kanske meningen :-) Och visst var dom fina shortsen, jag köpte dom på H&M för 50 kr så nu får vi bara hoppas att solen kikar fram här i dagarna så han får använda dom.

2013-06-29 @ 16:30:17
URL: http://www.volanen.blogg.se
Postat av: Blöjbudet

midsommarkampanj sista dagen,,blöjor 54:90 direkt hem till dörren

www.blojbudet.se

2013-06-30 @ 09:01:38
Postat av: Malin S

Wow! Häftigt!

svar: Åh, tack Sofie! Många gånger "faller sig idéerna naturligt"... t.ex. att modellerna - som här ovan - "fjantar" sig eller gör något liksom. Försöker låta dem vara sig själva så brukar det bli bra. Svårt att förklara.. ;) Kram!

2013-06-30 @ 21:27:22
URL: http://www.malinstolt.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0