Bröllopsorkideé

 
Glad påsk på er! Påskafton idag och nej här är det faktiskt en ganska vanlig lördag, just påsk är jag inte jätte bra på att fira. Idag väntas det påskmiddag hos min moster som vi alltid gör enligt tradition, men vi har nog aldrig någonsin ätigt påskmat hos henne, förra året åt vi ex tacos! 
Jag måste bara visa min senaste inköpta blomma, en liten bröllopsorkideé som är så fantastiskt fin! Jag kom över den sista de hade och gick därfirån väldigt nöjd!
 
 
Nepp ät nu påskägg, titta om påskharen har kommit och ha en riktigt bra påskafton!

Kommentarer
Postat av: Monica

Hade definitivt inte skadat att inte ha påskmat en påsk. Man blir så konstigt mätt tycker jag nog allt :) Det viktigast är inte maten utan sällskapet tycker jag.
Hoppas att ni har haft en fantastiskt och mysig påskafton med alla nära och kära :)

Sv: tack detsamma, va söt du :)

Kram

2013-03-31 @ 08:09:44
URL: http://mellanhimmelochmonica.blogg.se
Postat av: Malin

Wow vilken fin orkidée!

2013-03-31 @ 13:31:45
URL: http://malinfaltz.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0