Mumsig Paj

 
Igår var min faster och hennes man här, väldigt mysigt att ha dem här i vanlig lördag! Vi åt lite lunch, lekte med barnen och diskuterade vår trädgård, då de båda är väldigt kunniga inom det området. Jag gjorde en väldigt god blåbärs- och mandel paj, som ni bara måste testa. Det är Underbaraclara som har tagit fram receptet till Norrmejerier, gudomligt gott!
 
 
Två fina krukor med blommor kom dom med
 
 
och även lite kläder, bland annat denna spetsblus från förr. Nej, jag kommer nog aldrig bära den men den är väldigt fin på sin galge tycker jag allt. Får se vad jag ska hitta på med den!

Kommentarer
Postat av: monica

Pajen ser super god ut :)

2013-10-07 @ 17:26:50
URL: http://mellanhimmelochmonica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0