Rensning

Idag vaknade vi till att regnet smattrade på fönsterrutan, så härligt att vakna så! Ja, kanske inte så härligt om man vet att man måste ut i regnet, men vi har istället bara varit inne hela förmiddagen och bara lyssnat på smattret. Jag passade på att rensa lite bland Olivias alla kläder, det börjar bli väldigt trångt i hennes lådor, så jag sorterade bort allting som hon längre inte kunde ha. Jag hittade de första plaggen som hon hade, att hon har varit så liten vad snabbt man glömmer det. Vår lilla älskling, galet vad tiden går fort!

Idag är en sådan dag energin spritter i kroppen och jag vill göra allt och lite till. Blir nog först ett besök på biblioteket och sen ner till myrorna en sväng och leta höstjacka, kanske baka lite bröd, städa lite och del pyssel! Ja, vi får helt enkelt se hur dagen blir!

Olivia undersökte noggrant strumhögen!

Kommentarer
Postat av: fian- mamma till Alex

Har oxå rensat bland Alex kläder idag. Gud, måste verkligen inhandla massa nytt till höst/vinter.



Hoppas ni har en bra dag o fortsatt skön torsdagkväll:) kramar

2011-09-15 @ 15:31:03
URL: http://fianandersson.blogg.se/
Postat av: Jessica & Alma

det e sjukt vad fort dom växer, rensa med idag, å insåg att de behövs fyllas på på lite andra storlekar..

2011-09-15 @ 21:48:38
URL: http://cornerofmyheart.blogg.se/
Postat av: Marika-mamma till Ellie

Ja herregud vad dom växer! Min gravida vän fick en hel kasse med kläder..

2011-09-16 @ 07:01:57
URL: http://www.mammatillellie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0