Mattor mattor...




Mattor är något som jag tycker är så svårt, det gör ju en sådan stor del av rummet. Jag har iprincip aldrig haft så mycket mattor i mina tidigare lägenheter men här i huset vilja ha några, det känns mer som ett hem då. Det är framförallt till vardagsrummet och till lill-loppans rum jag letar. De fyra översta tycker jag nog skulle ta och passa i vardagsrummet och de två nedersta till Olivias rum. Nu återstår det bara att se om sambon och jag tycker lika! 
Nu ska jag kasta mig över och göra efterrätt till ikväll, vi ska bort och kör lite knytis så efterrätten fick vi ta hand om! perfekt tyckte jag! Ha en mysig lördag nu!!

Kommentarer
Postat av: Bloggminglet 2012

Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

2012-02-11 @ 21:21:07
URL: http://mgroup.se/bloggminglet-201
Postat av: passionforpoison.blogg.se

Rusta har faktiskt en hel del OK mattor. :-) Ett litet tips. ;-)

2012-02-13 @ 14:18:52
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0