Gästbloggat

De senaste  dagarna har jag varit helt veckovill, jag och sambon satt länge och funderade förut idag om  det var onsdag eller torsdag. Tillslut tog sambon upp telefonen och konstaterade att det var torsdag! Detta har gjort att jag helt har missat att berätta att jag idag har gästbloggat inne hos Linda! Hon och hennes familj drog iväg på semester och hon har då haft en ny gästbloggerska varje dag på sin blogg, ett roligt sätt för oss som läser hennes blogg att få lära känna nya bloggerskor!
På lindas blogg visade jag mitt senaste lilla projektett få lite finare vid vår ytterdörr med hjälp av en trasig ljusykta och lite fina blommor! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: En pojkmammas vardag - Livet på torpet

Va fint du gjort! (kan dock inte se bilden i detta inlägg, så jag fick gå in och smygkika inne hos linda ;))

2012-07-27 @ 10:07:07
URL: http://www.elinteg.se
Postat av: Elina

Jag kan tänka mig att man lätt blir dagvild. Det blev jag under semestern kan jag säga ;-) Och så kul med gästbloggning ju, har jag aldrig tänkt på.

2012-07-27 @ 11:17:49
URL: http://www.volanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0