Dagarna efter

 
Det jag gillar med detta års julfirande är att vi har haft julfix och julmys i flera dagar, då blir inte julafton lika viktig just för att man har så många dagar med jul. Vår jul började i söndags och slutade idag då vi åt middag hos min mormor som vi alltid gör efter julafton. Igår var det middag och jul här hemma. 
 
 
Paket öppnades
 
 
och det skruvades ihop klappar
 
 
Men en av våra två är totalt ointresserade av att öppna paket, kan ni gissa på vem?! Han hittade en Bamse tidning han satte sig och läste medan pappa och systern öppnade det största paketet!  Sen åt vi god mat, lekte en lång stund med alla klappar innan barn och föräldrar stupade i säng!
 
 
Nu sitter jag och funderar på vad jag ska fylla denna fina med som jag fick av mina kära systrar till julklapp, någon ide någon?

Kommentarer
Postat av: Mammatea

Här blir det också olika firande. Vi har två kvar. Ganska bra för barnen annars blir det lite mycket för dem med alla paket från olika släktingar och familj.

2013-12-27 @ 07:26:51
URL: http://mammatea.se
Postat av: Leona

Så mysigt! Du hittar säkert på något att lägga där i.
Kram

2013-12-27 @ 08:24:13
URL: http://leeona.blogg.se
Postat av: monica

Mysigt!
Du hittar säkert nåt, du är så påhittig :)
Smart med att dela upp allt. Nåt att tänka på till nästa år. För i år var det mer eller mindre kaos..
Kram

2013-12-27 @ 15:30:55
URL: http://mellanhimmelochmonica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0