Julros

 

Andra advent i dag och snön ligger som ett vitt täcke utanför våra fönster, julmusiken spelas på hög volym och jag har redan ätigt ett gäng julgodisar. Ja precis som det ska vara när det snart bara är två veckor kvar till julafton! Julrosen har även intagit sin plats på vår matbord och jag längtar så tills den slår ut, för mig är denna vit skönhet jul. Att man sen kan plantera ut den i vår är ju bara en bonus! En lugn dag är det här som gäller, vi hade besök på förmiddagen och efter lunchen ska vi nog ta och åka lite pulka! 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: monica

Julroser är så fina tycker jag!
Här har snön försvunnit helt :(

2013-12-09 @ 19:00:32
URL: http://mellanhimmelochmonica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0