På plats

 
Det har varit lite tyst hör inne de senaste dagarna, jag har en snvis förklning som inte ritkigt vill släppa. Men nu börjar jag se ljuset i tunneln gällande förkylningen så jag hoppasjag vaknar pigg som bara den imorgon. Idag skulle jag egentligen på en etfterlängtad lunch med två av mina vänner på stan, men det ställdes in när jag inte mådde så bra. Så ja vad gör man då en lördag i slutet av november, jo packar upp lite ljusstakar och röda stjärnor! Nästa vecka då det är första advent så kommer ju alla anadra julsaker upp så då tog vi upp dessa idag! Men insåg att jag inte gillar dessa två allt för mycket, så ska ev pimpa till dem lite eller leta efter nya på loppisen jag ska på i början av veckan! Nu blir det "så mycket bättre" trevlig lördagskväll på Er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0