Fina ramar


Trots att solen sken från en klarblå himmel idag så bestämde jag, Björn och Olivia för att ta oss en tur till Hageby centrum. Doppresent, skjorta till björn och en sväng till Panduro för min del stod på schemat. När vi letade efter doppresent tog vi oss ett varv på Guldfynd och då visade det sig att vi hade ett rejält presentkort där att hämta ut och att det snart skulle gå ut, så här gällde det att shoppa! Hittade bland annat dessa två underbara ramarna, den vänstra ska vi sätta in en kort på Björn och mig och prinsessramen ska Olivia ha i sitt rum med ett fint kort på henne. Jag är så nöjd!


Kommentarer
Postat av: Elin

Prinsessramen var jätte gullig:)

2011-08-04 @ 23:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0