Secondhandshäng med mormor



Idag har mormor och jag hängt på Secondhand affären "Bra och begagnat", mycket trevligt! Vi har gått omkring och känt och klämt på allt, kollat under alla tallrikar på märkningen och tittat på alla små kläder till de små! Min mormor kan så mycket, hon berättar om olika porslin hon och hennes mamma hade och vart vaser kommer ifrån och alltid så kommer vi in på hur det var när hon var yngre, sådant som är så roligt att höra om! Med mig hem fick jag lite smått och gått, tidningar för 2 kronor styck och en somrig saftkanna, så mycket godare med saft från en fin kanna!

 



Vi hittade även en somrig klänning till Olivia och två små skålar för en femma styck till lill-loppan nu när hon ska börja äta lite mat

 

Vi hittade även lite fat som jag tänkte göra kakfat av, spana in här imorgon så får ni se resultatet!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina saker du har hittat. Klänningen var verkligen jättesöt.

2011-08-11 @ 20:08:00
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0