Utekväll



Igår var jag en mamma i vimlet!
Vi började kvällen genom en språngmarsch till en lite mysig restaurang i hällregn, men väl där väntade härliga vänner! Sen åts det gott, för min del blev det en jätte god pizza, och pratades om allt och lite till över en flaska vin. Sen ut igen i duggregn till en tjej vars lägenhet gick i maritimt, mycket snyggt! Mer prata och torkning av skor med hårblåst. Sen ut igen, denna gång inte i regn till nattlkubben Hugo där en stämpel togs och sedan hem till Frida som bor i en mysig etta i huset bredvid utestället, där en drink och ombytte av kläder! Sen var det ner till Hugo igen där vi dansade natten lång! En mycket mycket lyckad kväll helt enkelt!



Jag och fina vännen Frida dansar loss



Söta Caroline, jag och Frida i ett läskigt blått sken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0