Blomsterfesten i täppan

Hejsan och välkommen till min Blogg!

Jag tänkte göra som i princip alla andra och börja blogga! Jag hade en blogg tidigare, men samma dag som gravidstickan visade ett plus så slutade jag blogga, tror lite att omvärlden för en stund slutade existera! Men nu så, nu kör vi igen! Det kommer bli lite blandat här, men nog mest om vår vardag och inredning! Min stora kära sysselsättning är att hitta gamla fina prylar i secondhandaffärer, men även en och annan ny pryl från stan finns i vårt hem.
Blomstertäppan, konstigt namn kanske en del tycker och nej det kommer inte bara handla om blommor här! För några veckor sen gick jag på en loppis här i stan och hittade boken "Blomsterfesten i täppan" av Elsa Beskow, boken är helt fantastiskt och den är fylld med vackra bilder. Men den var för lång titel till en blogg, så därav fick det bli namnet "blomstertäppan"!



Favoritboken i bokhyllan!


Vackra bilder!

Kommentarer
Postat av: Alice

Woho vad fint skrivet! Ska bli spännande att se vad komma skall, Lycka till!

2011-07-02 @ 14:22:58
Postat av: Malin

Hej! Finns det någon möjlighet för mig att få köpa boken Blomsterfesten i täppan av dig? Det var min absoluta favoritbok när jag var liten. Jag har letat överallt efter den utan att lyckas få tag i den.



Vänliga hälsningar



Malin

2012-03-28 @ 22:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0