En runda till Myrorna


Det slutade regna sen tillslut så det blev ingen Harry Potter film och soffhäng, utan jag snörade på mig mina skor och gick en sväng till Myrorna. Alltid kul att gå runt och titta på alla kläder och prylar. Idag var jag ute efter en babyfilt att ha ute hos mina föräldrar som Olivia kan ligga på på golvet. Jag hittade dock inte en men istället hittade jag ett påslakan och ett istoppningstäcke till en spjälsäng som jag kan ha på golvet istället. Båda kostade bara 25 kronor styck, perfekt!



Jag hittade även dessa hårspännen, fem för tio, som hittat!


Clips, man kan inte ha för många av dem. Så även dessa fick följa med hem, så nöjd!

Kommentarer
Postat av: Alex

Underbart!!

2011-07-18 @ 20:48:11
Postat av: Karin

Finfina örhängen!

2011-07-18 @ 21:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0