Goboken

Jag fick för ett tag sen ett erbjudande från Goboken typ ett välkommspaket som man kunde få gratis! Det är en bokklubb för små barn och sen ibland är det lite leksaker med. Så jag tänkte "varför inte testa och se", sagt och gjort gjorde jag det och idag var jag och hämtade ut ett stort paket på posten! Alltid lika spännande! Sen får vi se lite om det är en bra bokklubb eller inte, men sakerna vi fick idag var fina!

 

Detta låg i paketet från goboken!

även en blomma var med i paketet som lät och prasslade och snabbt blev en favorit!


Kommentarer
Postat av: Alex

...humf att jag tackade nej (två ggr) var väl det ett misstag! Why!!!?

2011-07-04 @ 18:50:44
Postat av: Jonna

Jag gjorde precis som dig Alex...vi va inte smarta vi inte!!

2011-07-05 @ 20:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0