Grillkväll



Igår hade vi grillkväll ute hos Alexandra och Peter, alla var där utom Emelie, Johan och min Björn. Vi tjejer hängde i köket och fixade tillbehören, killarna hängde vid grillen och drack öl och barnen var överallt! Vår lill-loppa var så duktigt, glad hela kvällen och blev bara lite trött vid slutet då vi åkte hem vid halv tio, jätte duktigt! Vi hade det så kul så jag totalt glömde bort att ta kort sen, men några kort blev det!


Alica i sen fina sjömansklänning


Emilia och Olivia myser i soffan, jag tror allt att Olivia har fått en idol!

Kommentarer
Postat av: Alex

Åhh jag liksom bara njöt till fullo hela kvällen..underbart att få umgås med er alla!! Olivia var nog den som var duktigaste under heeeela kvällen! hihi! Men jag tror att hon tar in o lär sig av våra busiga ungar...hihi...! Hoppas det gick bra sen hem! Hörs snart´rö!!

2011-07-22 @ 11:52:30
Postat av: Sofie

ja var en jätte mysig kväll, får försöka ha någon mer sådan kväll innan hösten kommer!haha ja vänta ni bara ett tag så kommer hon säker minst vara lika busig!

2011-07-22 @ 13:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0