Hantverk i Sörping



Idag har vi varit och tittat på fullt med hantverk, och lite annat också, i Söderköping. Mycket var fint och så fanns det sådana stånd som är med karnevalstuk ex "10 strumpor för hundra". Framförallt blir jag alltid så pysselsugen när jag ser hantverk, måla på glas, göra smycken eller varför inte lära sig att sticka?! Får se vad mitt nästa projekt blir, nu har jag lite pyssel att göra till dopet, men efter det kanske jag drar igång med något!

Det varen mycket mysig dag iallafall, en god lunch avnjöts i skuggan och sen gick vi genom staden och tittade på fina hus och smala gränder! Loppisen som jag hade hoppats på att besöka var tyvärr stängd, får bli secondhand affär nästa vecka för att få mitt begär efter gamla saker stillat!






Olivia hade dagen till ära ett rosa hårspänne i håret!


Mamma med de två små hundarna, Josefine och Björn med Olivia i vagnen


Tycker den här innergården var så fin

Kommentarer
Postat av: Therés

Åh, jag älskar att gå på sådant, varför visste inte jag om det.

2011-07-27 @ 10:18:42
URL: http://bakomfoten.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ja, du får hålla utkik i tidningarna nästa år! Alltid kul ju att titta på hantverk!

2011-07-27 @ 21:51:02
Postat av: Sandra

Det ser otroligt mysigt ut.

2011-08-02 @ 08:53:50
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0