Moroccanoil



Jag är hopplös på att ta hand om mitt hår, jag borstar det i princip aldrig, inpackning vad är det? och ett bra år så klipper jag mig ca 2 gånger på hela året. Men så senast när jag var och klippte mig så hade frisören i denna olja i mitt hår och det blev så lent, jag kunde inte sluta ta på det och det luktade så gott. Så en sådan flaska fick följa med hem och stå i badrumsskåpet och tro det eller ej så brukar jag komma ihåg att ta lite olja i mitt hår efter varje gång jag har tvättat håret! Så denna rekommenderar jag starkt till andra som vill få lent och väldoftande hår!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag har samma olja och är också jätte nöjd!

2011-07-17 @ 11:27:41
Postat av: Jonna

Vart köpte du den?? Mitt hår kan verkligen behöva några doser!!

2011-07-17 @ 19:52:11
Postat av: Sofie

Jo jonna jag köpte den hos frisören som heter "hårkällaren" och den ligger precis där jag bor! väldigt bra som sagt!

2011-07-17 @ 21:50:06
URL: http://blomstertappan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0