På min kökshylla

Jag gillar gamla saker och byggnader, sådant som andas historia. Men jag gillar även nya ting, fast i en lagom mängd! På min kökshylla har jag en salig blandning av både färger, minnen och gammalt och lite nytt, det blir finast så tycker jag!


En härlig blandning!


Min fina kaffekvarn! Jag drog iväg sambon till en stor loppis när vi var på Öland för 2 sommrar sedan och den här föll jag pladask för, tycker den är så charmig!


För ca 1 månad sedan stängde affären Nordik här i stan, denna var en av sakerna jag kom över på utförsäljningen där. Funderar på att ha den som en sockerskål för bitsocker.


Älskar burkar, den gröna är en av mina absoluta favoriter här hemma! Jag köpte den förra sommaren när jag och emelie gjorde ett varv på Eriks hjälpen. Den blå köpte jag i vintras när jag var i en annan secondhandaffär här i stan, samma vecka som min farfar gick bort.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken söt kaffekvarn!

2011-07-06 @ 16:04:50
Postat av: Nanny

Lite avis :)

2011-08-01 @ 10:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0