Skatt



Längst upp i våra garderober har vi hyllor som vi har allt möjligt på. Häromdagen blev jag lite nyfiken på vad vi egentligen hade där uppe, så med Olivia och Alice på sängen påtittandes började jag plocka ner allt på hyllorna. Vilken skatt jag hittade! Tidigt i våras så hängde jag som vanligt en lördag på Eriks hjälpen och köpte två tavlor för 25 kronor styck, jätte fina tyckte jag. Björn däremot som inte är lika förtjust i blommigt och gammalt blev inte lika glad över tavlorna men sa att jag kunde sätt upp dem i huset. Så jag lade upp dem i garderoben och sen glömde jag bort dem. Men så hittade jag dem längst in på en hylla. Det är så fina, ramarna vill jag helst fixa till sen ska de hängas upp på väggarna när vi flyttar in i vårt hus!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så fina tavlor, fynd!

2011-07-23 @ 09:07:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0