Tips till fina kort



Oj vad snabbt denna fredag passerade! Jag hade dagen full av aktiviteter men denna höst och detta mörker gör mig så trött, så jag, lill-loppan och vår katt Alice tog oss en två timmars sömlur på eftermiddagen så visp hade den eftermiddag gått. Men något som jag har hunnit med är att göra ett fintfint kort! Vår förmiddagspromenad gick till Panduro, vad jag älskar den affären och speciellt nu innan jul! Skulle kunna pyssla dagarna i ända! Så jag köpte lite fina saker till kortet och så har jag nu pyssalt ihop det på kvällen. Något som jag varmt vill rekommendera är figurer och blommor i 3D. Man köper de i ett ark, sen så får man pyssla ihop själv. Den största blomman underst och sen mindre och mindre och så sätter man små kuddar av tejp i mellan. Jag tycker det blev jätte fint, så ett tips om ni någon gång ska gör ett fint kort! Nu blir det nog en film och mys i soffan!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Superfina kort. Hoppas att ni har en bra kväll.

2011-11-04 @ 21:51:41
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Monica

Åååh så fina kort! Önskar att jag också kunde sånt!

2011-11-05 @ 01:39:19
URL: http://mellanhimmelochmonica.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad duktig du är på att pyssla! Jättefina kort! =)

2011-11-05 @ 09:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0