Villervalla Klänning

God morgon!
Idag är det en liten bättre morgon än igår, men det var ändå en hel del vaknande inatt. Igår kom vi helt i fel rytm, vi somnade på förmiddagen och lill-loppan sov till halv tolv. Det var ju bra att hon sov, man mår ju ändå bättre efter att ha sovigt ut när man har en förkylning i kroppen. Men det gjorde att hon somnade vid fem sen på eftermiddagen och sov till sex och sen inte somnade hon inte förens vid halv elva igår kväll! Som tur var så sov jag också på eftermiddagen när hon sov annars hade jag nog aldrig klarat av att vara vaken till halv elva, sambon jobbade så det var jag som hade lill-loppan hela kvällen! Inatt sov hon dock lite bättre, men näsan rinner och hon är lite medtagen. Men nu sover hon igen, så då passar jag på att sita framfördatorn lite!

Häromdagen då jag hittade en klänning längst ner i en låda till lill-loppan som vi helt missat att använda, så hittade jag även denna fina klänning från VillerValla som Olivia fick på sitt dop av en av mina farbröder med familj. Gillar att det är små stjärnor på fickorna på baken!

På eftermiddagen idag är det förbesiktning av huset, ska bli så spännande att gå in i det. Sambon har varit där, men det var veckor sen jag var inne! Håll tummarna att allt ser bra ut!


Kommentarer
Postat av: Emma

Här är det också förkyld och ledset på natten. Vi har satt böcker under sängen vid huvudändan så huvudet kommer upp lite, lättare att andas. :)

2011-11-21 @ 10:39:49
URL: http://babyleia.wordpress.com
Postat av: Monica

ÅÅåh va spännan med besiktning på huset. Håller tummarna på att det är bra!

Max hade också en konstig dag. Han somnade vid 00 i och vaknade vid 4.15 och pratade i sin säng. Haha en aning yr mamma som gav honom vällingen i natt.

Ha en fortfatt mysig måndag!

Kram

2011-11-21 @ 11:08:49
URL: http://mellanhimmelochmonica.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin klänning, jag gillar Villervallas kläder!

Jag håller självklart tummarna för att allt ser bra ut i huset! :-)

2011-11-21 @ 20:10:45
URL: http://linnerika82.blogspot.com
Postat av: Anna

Så söt!

Hoppas besiktningen gick bra. Åhh vad spännande att flytta till ett nytt hus.



Kram kram

2011-11-21 @ 20:51:59
URL: http://anderssonlindstrom.se
Postat av: Thereses liv och vardag

Villervallas klänningar är superfina! Har spanat på dem till Molly men inte köpt någon än...

Gud vad spännande med besiktningen, hoppas det gick bra! Och hoppas att lill-loppan kryar på sig! Kram

2011-11-21 @ 22:16:54
URL: http://thereseslivochvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0