18-års kalas



Fy jag har blivit dunderförkyld! Jag har haft lite små känningar i halsen i nästan i veckan och sen igår just när vi satt firade min kusin som just fyllt 18 så blev jag hur täppt som helst och jag nös och nös. Sen så gick det bara utför, ont i halsen, bihålorna, jordens huvudvärk och en näsa som bara rinner. Man har ju känt sig fräschare. Nu håller vi tummarna stenhårt att jag inte ska smitta olivia.

Det var mycket trevligt igår i alla fall, trotts alla nysningar från min sida. Vi åt smörgåstårta och en mycket god efterrätt som födelsedagsbarnet hade bakat, en blandning av cheesecake och brownis. Vi pratade om ditten och datten, beundrade deras inredning och klappade på August.

Idag blir det bara lugnt här hemma, vi ska nog tas och en förmiddagslur och sen så vill jag hinna läsa ikapp alla bloggar som jag de senaste dagarna inte har hunnit in på! Hoppas ni alla får en skön söndag!

Katten august ville vara med på ett kort

Ett väldigt spontant och rörigt familjekort

Lena har väldigt fint i deras lägenhet, jag gillar skarp deras lampor. Mycket prismor kan aldrig bli fel!

Kommentarer
Postat av: malin

Uach, själv har jag varit lite halvrisig i 4 veckor men nu har jag bokat läkartid till i morgon...måste ju bli av med någon gång.



Hoppas du klarar dig och att du slipper bli dunder förkyld.

2011-10-09 @ 14:20:33
URL: http://malinfaltz.blogspot.com
Postat av: Fia

Usch då, krya på dig!



Är det strumpbyxor med Tummen som Olivia har på sig? vart hittade du dom?

2011-10-10 @ 00:44:12
URL: http://www.sofsan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0