Fina dagar vid havet



De sista dagarna på vår roadtripp bodde vi hos min sambos farbror utanför landskrona. På dagarna åkte vi uppåt längs med kusten och beundrade de små samhällen som vi kom till. Vi bor inte vid vattnet så för mig är hav en sådan lyx att se! Tänk om man skulle ha sig en stuga så man kunde sitta och se över havet och höra vågorna slå in över land!

Torekov, Råå och Arild blev mina favoriter. Denna bild är från Torekov

Eller om man kanske skulle ha sig en liten båt och ligga och guppa på vågorna i solen

Den här solnedgången beundrade jag och olivia på en kvällspromenad utanför farbroderns hus

Olivia satt i vagnen och förstod inte riktigt min beundran över utsikten!

Kommentarer
Postat av: Nanny

Fina tjejen

2011-10-25 @ 13:57:33
Postat av: Tove

Vilka härliga bilder!

2011-10-25 @ 20:19:19
URL: http://lovetove.se
Postat av: Linn

Vilka underbara bilder!! =)

2011-10-25 @ 22:23:41
URL: http://linnerika82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0