I vårt köksfönster

En av mina loppisdrömmar har varit att hitta en riktigt fin gammal köksvåg, jag har sett en hel del men inte någon som jag har tänkte "den där kan jag inte lämna affären utan", så då har de fått stå kvar på sina hyllor. Men så var jag och mamma för en tid sedan inne på "himmel på vår jord", en affär som säljer inredning i gammal fransk lantlig stil. Jag lovar, man vill ha allting där inne. Jag lyckades nästan behärska mig fram tills jag hittade min våg! Den stod där på hyllan och jag kunde inte låta den stå kvar, jag tycker egentligen att det är mycket mer charm att köpa gamla saker med historia än nya. Men denna var så fin, så denna fick följa med mig hem och ställa sig i vårt köksfönster.
Jag tycker den är så fin, in till minsta detalj
Våra blommor i köksfönstret blommar nu med, har ingen anning om vad det är för blommor med de är lite festliga!
Min våg, vår fina nu blommande blommor i krukor från ullared och två av mina favoirt plåtburkar som jag fyndat på secondhand. Förutom att blommorna spretar en del, så tycker allt det blev riktigt bra i vårt fönster!

Kommentarer
Postat av: therese

klart du ska testa på. det finns mängder med olika cupcakes att göra. & så svårt är det inte! :-) trevlig fredag !

2011-09-09 @ 15:44:27
URL: http://annuentherese.blogg.se/
Postat av: Sandra

Mycket vackert fönster.

2011-09-09 @ 19:40:31
URL: http://sandra-vardagen.blogspot.com
Postat av: Fia- mamma till Edison

Fint! Och jättefin våg! Den där affären skulle jag vilja kika i å! :)

2011-09-09 @ 22:58:44
URL: http://airyfairy.blogg.se/
Postat av: Mamma till William och prinsessan i magen

God eftermiddag..Fina inrednings bilder..Spara du receptet.Du kan alltid byta ut frukoten med andra bär för det blir minst lika gott..I sommras hade jag jordgubbar..Ska testa med blåbär en dag med..så gott tror jag :) HA en fin eftermiddag.kram

2011-09-10 @ 14:35:40
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0