Nya Jeans



Lill-loppan har börjat att flytta sig uppåt i sängen när hon sover, så hon tillslut ligger helt intryckt i huvudgaveln. Så i natt flyttade jag ner henne fem gånger, som tur är så vaknar hon inte när jag lyfter ner henne utan sover tungt vidare. Men man blir lite trött eftersom man tillslut vaknar i par tionde minut för att se så hon ligger lugnt och stilla med huvudet på kudden.

Idag har lill-loppan på sig ett par nya jeans som jag hittade på myrorna för 35 spänn. Märkte att vi har väldigt mycket rosa och lilla byxor, så vi behövde några mer neutrala och det är ju så gulligt med jeans på de små!

Bilden längst ner är jätte suddig, men ser ni så långt upp hon kan komma med kroppen?! Det var bara huvudet, händerna och tårna i! Vår duktiga lilla tjej!!

Har ni sett vad hon kan, det är bara super korta stunder men ändå!

Kommentarer
Postat av: Kristiina - mamma till Lovisa

Tack för att du röstar :) hehe kan berätta att vår tjej sover alltid snett, som en boll i ett hörn eller upp och ner i sängen. Hittar henne som oftast i roliga ställningar ;) ooooh förstår att ni längtar till huset! Spännande! Massa kramar!

2011-09-29 @ 08:56:07
URL: http://keeya-keeya.blogspot.com
Postat av: Mathilda

Nu gick vi bara igenom vad man gör om barnet sätter i halsen. Någon första hjälpen-kurs anordnas tyvärr inte på vårt Bvc heller. Vår sköterska berättade dock att om man är ett gäng så kan man boka en kurs och då ha den i hemmet (eller anmäla sig som privatperson till någon av kurserna som hålls i lokal), så jag tänkte nog försöka dra ihop ett gäng och försöka boka någon som kan komma hem till oss. Vill du åka från Norrköping är du välkommen ;-) Haha!



Vart i N-köping bor du förresten? Min mamma är från Skärblacka men nu är det bara mormor och morfar som bor kvar, uppe på Vilbergen.

2011-09-29 @ 12:09:00
URL: http://enannandelavstockholm.se
Postat av: Frida

Hihi så sött!

Javisst är det kul att fixa till gamla grejer, blir så hemtrevligt med loppade grejer som man fixat till själv!

Hoppas det går bra med hyllan!

2011-09-29 @ 15:06:14
URL: http://www.fridawesterberg.blogspot.com
Postat av: Johanna - johannabolmgren.se

Starke Adolf :)

Charlie åker också uppåt när han sover, det är som att han trycker upp sig med fötterna :)



Tack! Jag köpte dem på eBay (tror jag det var) för flera år sedan, men de har inte blivit använda mycket som sagt. Men nu ska jag gå ut dem!

2011-09-29 @ 20:22:10
URL: http://johannabolmgren.se
Postat av: Mikaela - mamma till Viktor <3

Det tycker jag verkligen, jag tycker det är en bok du ska läsa! :)



Vad söt hon är på sista bilden, hih. Gulleplutten :)

2011-09-29 @ 20:38:06
URL: http://mikaelalindebrand.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja det är det verkligen :)

Vilken duktig liten tjej du hade där!

Kram

2011-09-29 @ 21:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0