Underhållning

 
Idag har jag fått underhållning av lillebror nu på förmiddagen, med en kropp som skrek "nej" i morse efter att återigen ha vaknat av Max en gång i timmen och sen skulle orka upp vid 05.30 när han tyckte att det var dax att gå upp, så har jag mest suttigt på golvet och tittat på och lekt med honom. Sambo tog morgonen efter att själv bara ha sovit två timmar och så fick jag några timmars till sömn och vila. Men efter en lugn dag idag ska jag nog vara på banan imorgon igen. Så jag har förträngt damtussarna under soffan, blundar för disken på diskbänken och försöker glömma bort löven och orgässet som borde ränsas bort i rabatterna. 
 
 
Max kan länge sitta och titta på alla leksaker
 
 
och han älskar att titta i lådorna och gärna plocka ur allt från dom.
 
 
På knä är även nu hans favoritposition, han har balans den här ungen! 

Kommentarer
Postat av: Monica

Sötnos ❤
Helt ok att blunda för det :) Hoppas att det släpper snart!

2013-04-25 @ 18:44:15
URL: http://mellanhimmelochmonica.blogg.se
Postat av: Mammatea

Stora killen! Inte kul när man inte för sova. Hoppas det vänder snart.

2013-04-25 @ 20:22:51
URL: http://mammatea.se
Postat av: Elina

Det gör du helt rätt i vännen, man behöver då inte oroa sig över att det ska försvinna. Nu hoppas vi på att det vänder det här med sömnen, det är så trist och vara trött, sliten och tom på energi :/

2013-04-25 @ 23:23:51
URL: http://www.volanen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0